معرفی و بررسی اجمالی تبلت پایونیر مدل SDA-835TAB

تبلت پایونیر مدل SDA-835TAB

تبلت 8 اینچی پایونیر مدل  SDA-835TAB ، مکمل هدیونیت SPH-T20BT می باشد و درواقع یک تبلت آندرود کامل است که تمام امکانات و اپلیکیشنهای سیستم عامل آندروید را دارا است و به عنوان یک صفحه نمایش 8 اینچی به هدیونیت SPH-T20BT متصل شده و قابل استفاده و از محصولات 2020 شرکت پایونیر می باشد.

 

به این شکل که با جدا کردن تبلت از هدیونت میتوان از تمام امکانات یک تبلت آندروید و تمام اپلیکیشن های موجود در فروشگاه گوگل استفاده کرد و از آن لذت برد.

کافی است که تبلت 8 اینچی را به هدیونیت PH-T20BT وصل کنید و هم از فیلمها و موزیکهای خود را با کیفیت پخش پایونیر لذت ببرید و هم از طریق اپلیکیشن هایی مانند  Google Maps یاWaz مسیر یابی کنید و بدون کمترین دردسر به مقصد مورد نظر خود برسید .

این سیستم قابل اتصال به سنسنور اعلام خطر و دوربین دنده عقب می باشد و با توجه به صفحه نمایش 8 اینچی کمک زیادی به پارک دقیق و بی خطر شمادر یک خیابان شلوغ خواهد کرد.

ویژگیهای تبلت :

پردازنده 4 هسته ای و 2 گیگابایت رم  ، 16 گیگابایت حافظه داخلی با سیستم عامل آندروید ورژن 9.0 و نیز صفحه نمایش 8 اینچی خازنی با کیفیت HD  همه از ویژگیهای این تبلت هستند که وقتی در کنار وای فای و بلوتوث و جی پی اس قرار میگیرند ، تجربه بینظیری در هنگام رانندگی به کاربر ارائه میکنند که منحصر به این محصول از پایونیر است.این تبلت از جهت مقاومت حرارتی میتواند سرمای -10 درجه سانتیگراد و گرمای 60 درجه سانتیگراد را تحمل کند واز لحاظ مقاومت در برابر لرزش و ضربه چه در فضای خودرو و در حین حرکت  و چه در فضای منزل استقامت زیادی دارد و میتواند لرزشهای با شدت 200 بار در ثانیه را تحمل کند.

به همراه این تبلت یک فِرِم هم در جعبه آن قرار داده شده که تبلت داخل آن فرم قرار میگیرد و به هدیونیت متصل میشود.


خرید این محصول از اسپارک دیجی


ویژگیهای هدیونیت SPH-T20BT:

هدیونیت SPH-T20BT دارای یک پایه نگهدار تبلت است که شارژ باطری آن را هم انجام میدهد و دارای بلوتوث داخلی ، میکروفن خارجی سیمی و اتصال بی سیم از طریق بلوتوث می باشد.

در پشت این دستگاه یک USB  تعبیه شده که به وسیله آن میتوان به راحتی سنسور اعلام خطر خودرو و همچنین دوربین آن را به SPH-T20BT متصل کرد و از این طریق تصاویر و هشدارها را در حین رانندگی در تبلت SDA-835TAB مشاهده کرد و از خطرهای احتمالی جلوگیری کرد. پنل این محصول در سایز 2 دین هست که قابلیت سازگاری با ریموت کنترل روی فرمان را دارد و دارای سه جفت خروجی RCA  و همچنین خروجی ساب کنترل و مانیتور پشت سری برای سرنشینان عقب است و نیز حافظه میکرو SD  را هم ساپورت میکند.


 

طبق اطلاعاتی که شرکت پایونیر در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است ، این دستگاه و هدیونیت را میتوان با تبلت هایی بزرگتر که شرکت پایونیر تولید میکند هم استفاده کرد، یعنی هدیونیت و پنل ثابت است و فقط یه تبلت پایونیر جدید با ابعاد بزرگتر روی آن نصب می شود.

خرید این محصول از اسپارک دیجی

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاه‌

محمد

عالی ، اتفاقا دنبالش هستم که بگیرم ، به نظرم از شرکتی ها بهتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *