رونمایی از مدل جدید خودرو تسلا با قابلیت اجرای بازی سایبرپانک و ویچر

رونمایی از مدل جدید خودرو تسلا با قابلیت اجرای بازی سایبرپانک و ویچر

ماشین تسلا مدل S جدید عملا دارای یک کنسول جدید داخلی به اسم تسلا آرکید با قدرت پردازش حدودا ۱۰ ترافلاپسی است که به‌گفته‌ی ایلان ماسک، بازی Cyberpunk 2077 را نیز اجرا می‌کند.

افرادی که به خرید خودرو ۸۰ هزار دلاری شرکت تسلا با نام مدل S جدید بپردازند، می‌توانند در آن مشعول تجربه‌ی بازی‌های نسل ۹ شوند. چرا که همه‌ی خریداران خودروها می‌توانند با تسلا آرکید که قدرت پردازشی حدودا ۱۰ ترافلاپسی دارد، بازی‌های مختلف را اجرا کنند. اگر تسلا آرکید واقعا ۱۰ ترافلاپس قدرت پردازش گرافیکی داشته باشد، عملا از لحاظ توان اجرا کنسولی شبیه به کنسول‌های اصلی سونی و مایکروسافت در نسل جدید است.

چند روز پیش ایلان ماسک در توئیتر از دنبال‌کنندگان خود پرسیده بود که آیا دوست دارند بازی The Wticher 3: Wild Hunt را در خودرو تجربه کنند؟ حالا هم تصاویر جدید تسلا مدل S نشان می‌دهند که ویچر 3 یکی از بازی‌هایی است که می‌توان با تسلا آرکید، به سراغ تجربه‌ی آن رفت. تازه ایلان ماسک در توئیتر خود تایید کرد که بازی Cyberpunk 2077 نیز روی تسلا آرکید اجرا می‌شود.

براساس تصاویر جدید به نظر می‌رسد که بازی‌های تسلا آرکید هم روی نمایشگر بزرگ جلو و هم روی نمایش ۸ اینچی عقب ماشین قابل اجرا هستند. تسلا هنوز اعلام نکرده است که پردازنده‌ی گرافیکی و قطعا دیگر تسلا آرکید را کدام شرکت می‌سازد. اما همین‌قدر می‌دانیم که تسلا آرکید ظاهرا یک سرویس آنلاین بازی نیست و واقعا حکم کنسولی را دارد که داخل خودرو الکترونیکی تسلا مدل S قرار می‌گیرد.

ایلان ماسک در پاسخ به رایان مک‌کافری از آی‌جی‌ان گفت که تسلا آرکید از حافظه‌ی مناسب برای نصب بازی‌های حجیم جدید برخوردار است و تازه کاربر می‌تواند به‌سادگی حجم حافظه‌ی در دسترس آن را افزایش دهد. همچنین باید بدانید که تسلا آرکید از چند نوع دسته‌ی بازی بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد.

در خودرو جدید تسلا مدل اس می‌توان با تسلا آرکید که قدرت پردازش گرافیکی حدودا ۱۰ ترافلاپسی دارد، سراغ تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی جدید رفت

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *